16 Ocak 2013 Çarşamba

Artist // ke

cinsiyeti ikiz tepelerle anılan adem evladının biri damarıma basıyor sessizliğiyle.. artiste çevirecek beni; bak.,., bing tarafından çevrildim bile.,
başı art., daha şapka takmadım.,
bir de o var.,
sanat sanat için oluyor da., sen benim olmuyorsun.,
bir de bu var.,
bu ondan büyük., canı ve ruhu varsa eğer.,
andaysa eğer., an+andaysa eğer.,
zamanda da art daha uzun salınır.,
demek ki sanat geniş.,
open-up: kalp derin ve yüksek.,
içimdeki devi uyandırırsam masal icabı güliver cüceler ülkesinde.,
gibi olacak., sanat gibi olacak.,
senin içindeki devi de uyandırmalıyım.,
diyorum ki.,
hatta yedi cüce daha uyandıralım., mı.,
cücelere tanrıyız deriz., dermiyiz.,
final cut; uff bunu biliyorum da yazıyorum; demeyiz.
insanlar tanrıdan bir devden korktuklarından çok daha fazla korkuyorlar., zaten onlara dev bile demeyelim.,
bu bir masal deriz., bir olur., bir biter., :)


ke

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ula sen yormazsın şimdi kendini., yor/ula.. .).)