28 Ocak 2013 Pazartesi

Dün Gece Gibi // Hestia

Düşüncelerim son ses açık kalmış, biraz kıstım. Mırıldandım... Sonra seninle paylaşamayınca... İçin için yazdım. Sildim, yazdım. Kalemin diğer sayfaya çıkardığı izlerden cümleler çaldım. Şimdi yırtık bir sayfanın karaladığım satırlarındayım. Senin satırlarını yüz kez okumuş olabilir miyim? Daha fazla belki de...
El de ne var dersin?
Aşktan öteye geçtim.
Elde bir şey yok. Olabilir yani... Elde ben mi varım?
Kendimden dışarı çıktım.
Bir başkasının yerini almadım... Kendimden dışarıda kendime baktım.
Yüzüme, gözüme, ellerime, ayaklarıma...
Düşüncelerim görünmüyor... Hiçbir izi yok gözlerimde, ellerimde, bedenimde... Düşüncelerimin sesini açmıştım, sabaha kadar dinledim kendimi...
Yine de dinmedim...

...

Dün gece gibi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ula sen yormazsın şimdi kendini., yor/ula.. .).)