2 Ocak 2013 Çarşamba

Büyü // Oytun Tez

büyü

sizden kaçan çekişmeler sonrasında büyü
uyumayacak,
saçaklarını usulca yerleştirip odalarınızın gecelerine,
mantık aşkına! uyumayacak.

rengini belli etmeyen tanrı vergisi.
gelecek de sizinle kalacak, geçmiş de,
kaale alınmadan büzülen an aralıklarını götürecek,
var olmanın sığmadığı ve yok olmanın duyulmadığı
duygu aşkına! “sönse...” dedirten sızıntılara yaklaşacak.

***

akılcı sesler fısıldayın bana,
tutunma kollarım! kulağına tökezlemeleri çağırdığında
bana veda sözcükleri yazın kollarım,
sabır, tüm sevdiklerimi öldürüp

an aralıkları!

bu hayat tek merdivende inecek.
bu ölüm tek merdivende çıkacak.

***

düpedüz ben, alacalı tapınmalarıma ihanet bu
ben bir başkası değil,
sen de benden yaşlı değilsin ve sen,
düpedüz ben, kimse seni bana ittirecek kadar,
o denli cüretkar olamadı.

***

dönencelerinizde bahaneler birikti, resim
köşelerine imzalanmış korkular,
his çırpınışları, damar çarpışmalarım.
ısırımlar, sanrılar yitime dair: rutubet.

peygamber kostümünüzü giydim, ihanet bu
benden başkası değil,
sıfatsız boşluktan istisna niyetine kayıvereceğim,

günlerim gelecek,
esrarlarıma akın akın istismar çökeceğim.

***

size kafi yalnızlığınız gece, geceleri
kan revan zaman, kınından çık zihin
uykumda çekinen pıtrak -kayıklar-
bedenlere açıp seni,

özlemi dar ediyorum kendime:

ölmek gerek.

Oytun TEZ
19.02.2010 01:59

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ula sen yormazsın şimdi kendini., yor/ula.. .).)