3 Nisan 2013 Çarşamba

Ol Dedim Ol'du // Murat Kamböre

...ve tanrılar başkaldırdı,aşk önyargıydı,,,

şehrin son sevgilisi
söndürmüştü yıldızları
gün_eşi aykızıl yüzünü güldüm
tutuldum
ve önce taptım güneşe ateşi koklarcasına
güneşe aya
denize
yazılmamış yaşanmamış bilinmezliğe
sonra musa oldum
dağlar devirdim tur'larca
denizlerce asa yitirdim
nehirlerce al içerken
...ve
isada eridim
toprak er(i)di tanrının anası
bir çivi deliğinde dile geldi
ve bir muhammed
düş'tü gönlüm
övdüm
sonra bende öldüm
yandım çokça
yanmayı öğrendim kül(üm)den
sonra seviştik

tanrı olduk tur doruğunda
son(ra) bilinmez sordudediki mezhebin nedir
dedim insan
dediki dinin nedir
dedim vicdan
dediki yok
dedim var ol dedim ol'du,,,

murat kamböre.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ula sen yormazsın şimdi kendini., yor/ula.. .).)