7 Nisan 2013 Pazar

Sürgün // Thaless

. . .
Mesafeler zamandır diyorlar
Zamandan öte bir ayrılıktayım

Gurbet
Aklı deler geçer bilirim
Sürgün gez göz arpacık
Akıl gönül bellek
Hepsi aynı hedefte delik deşik

Artık
Ben ben değilim biliyorum
Birisi bu kadar uzun düşünür mü
Kuru dalları ve kuru yaprakları bir sevgiliyi düşünür gibi
Ya da yağmur yağınca koşup çıkar mı dışarıya ve izler mi
Kuru yaprakların ve dalların nasıl ıslandığını
Sonra ıslak kuru dalların ve yaprakların nasıl koktuğunu merak eder mi?

Dün ben bir ağaç gördüm adsızdı
Bembeyaz küçücük bir tomurcuk vermişti yağmurdan sonra
Beyaz bir zerrecik ve sonsuzluğu beyazın
Bir tomurcuğun ilk varoluşuna şahit oldum

Zaman mesafelerdir diyor ilk filozoflar
Zamanı mevsimlerde görüyorum şimdi
Sürgünü mesafelerde değil                                                                                                                                                                       O tomurcukta görüyorum şimdi
Thaless. /4.7.2013

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ula sen yormazsın şimdi kendini., yor/ula.. .).)