16 Ekim 2012 Salı

33 // cc

bir postmetafizik hikaye., 
postgerçek., 
y(ıa)l(ıa)n., gem., gerçek.,

aslında iki dallı., ve budaklı.,

fight clubdan jesusla judasın aynı insan olduğunu yazdıktan sonra., o ara babam kaçak bir sigara getirdi bana., J&J., ama bu şöyledir: jesus judası görünce ona sarılmalı., çünkü judas jesus., bir insan., jesus özellikle ona sarılmalı bu durumda., o mesih., o superstar.,

gelelim budağa., ar diye bir kitap daha derledim., politik bir ar., nr., özgürlük bir ar meselesi sonuçta., bölümün başına judastan ve caesar'dan iki cümle koymuştum.,

judas: i can see where we are.,

ve sezar: my time is almost true.,

aslında iki star var burada., caesar ve christ., ve bu çarmıh anı., tarihini de atmıştım., ms 33.,

sonra., now.,
ama: i can see where we are., ama: my time is almost true., tarihini değiştirdim: 0033.,
from the future., from the past.,

on dakika sonra bilgisayar kilitlendi: 00:33..

sezarın hakkı sezara, isanın hakkı isaya: bu tek bir insan., 
66; bir kadın ve bir erkek., 
99; bir kadın, bir erkek ve bir tanrı., anladığın biçimde ve usûlde kutsal ol/anın.,

sezar isayı çarmıha çakamadı., güneşe., bu mümkün., bu mümkün değil.,
o 4 çivi; caarmıh tarihe çakıldı., 4 çivi çakarak onu isteyen her yüreğe çizebilirsin.,.,

ikibin yılından mı istiyorsun., aklıma bu düştü., yoldaydım., ben bu muyum., ben kimim., elimdekine baktım., en yakınıma., coca cola., yani., 330 ml.,.,

gördün mü i post the post: coca cola., cana can katar.,.,

ve photoshot: plakalar halinde., izmirde: küçük bir mezhebin biraz saklı ama ilgimi çeken, bahçesini bir tavaf ettiğim küçük bir kilisesinin önünde, alsancakta, bir elçilik arabası., yeşil., 35 CC // cc.,

o bahçede bundan daha fazla bende yer eden ise., ayrıntıda: bir ağaçtaki beyaz çiçekler., odakta: yanındaki ağaç; esas ağaç., boynumu kaldırdığımda onca yeşil arasında muhteşem tek bir beyaz.,.,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ula sen yormazsın şimdi kendini., yor/ula.. .).)