27 Ekim 2012 Cumartesi

I. O Fortuna / 67





bir bilgisayar bene karşı duramaz, o hesaplarken ben sıkılırım, diyelim yendi hadi, ama bunu yapamaz, sonra ruhunun sesini yuvarlayıp sona, soldan sağa, sağdan sola yazamaz, soldan sağa, sağdan sola bunalamaz, sallanmaz o, bunalmamada da sallanamaz., dans etmez.. bir android bundan utanır..

senin muharebe alanına nasıl inebilir dijital, düşün şimdi, çocukken de bu olurdu, küçük askerler vardı, h
avan vardı,, ve koyardın, ve orada kalırdı, bingir büngür hareket ettirip savaştırsan da, durduklarında vardı onlar; işte bu post; post it; düşün, ben bir sürü sallanan tahta at yerleştiriyorum bu alana., sen bu., ben bu.. ama bu postta bu var.. tabi ben uca götürüyorum.. sınıra.. arasıra., akıl kısmı öznenin mühim olması elbet, taş kadar mühim olması., ve 2 başladığında.. biz, çok..

// sallanan tahta atla yarışıyor mesela looser., ve kaplumbağa onu geçiyor.. bir incelik var.. looser finishin yarım metre berisinde., buraya koymuş tanrı onu.. kaplumbağa onu geçiyor., ama bir takla pahasına, belki de 5 ileri bir geriyle., istese yani., bir de bu insan., kaplumbağa yanındaki.. fark var..

loosing what., if you forget, remember; or das everything fine?

bir adım atıp kaybeden, kaybettiğini arayabilir, arayan oldu bu, ve bulmak olmaz da eren olabilir, bu default olabilir., 

pirler, ustalar, üstadlar var., member! repaired!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ula sen yormazsın şimdi kendini., yor/ula.. .).)