31 Aralık 2012 Pazartesi

>2013., // ke

2013.,
pac., man.,
ne ekersen, onu biçersin.,
ekmediysen ama helalse hayaletler düşer peşine.,
kefaret.,
iyi bir hristiyan şu pac man.,
13 mesih demek, 20 insan.,
isa demek ki atarinin başında.,.,


19 modernlik aşkıydı; 20 modern insan; wanted., aranıyor., bre gavurlar laf dinlemiyorsun-uz, yalan söylemeyen ben, yetmeli. kaale aldığım biri için bana da yeter.. ilgimi çeker.. benim bile bunu radikal olarak kabul etmem çok zor, ama bu radikal bir durum, extraordinary.. orada evet demem gerek, evet. demem gerek... 
evetlere evet; varlığa, bütüne, gayeye, sevmeye, Ona, ama ne olan Ona, gize., 
bu parçalanmış dünyada, bu benim parçalanma halim değil; kırılma halim., 
kolay gibi değil bu., 
taşıyacak birini değil, samimi bir kalp olsa hissettiğim, 30 metre zıplamak, huşunun gölgesini gördüm, bir huşuydu.. 
gerçekler yanyana olur, o güzel arkadaşlık da olunca., 

bırakamayacağıma.- 
ke-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ula sen yormazsın şimdi kendini., yor/ula.. .).)