4 Aralık 2012 Salı

Eksik Olma // ke


yalovaya gidiyordum; içimde eksik bir kadın; eksik olmak demek; biri tam dokununca sonra dokunmayınca eksik olmak demek., böyle zamanlarda yolculuk başlamaya yakın, biri birini uğurlarken, bir erkek ve bir kadın., eksik yürek, arayan gözün ilgisi, görmek istediği buna yakın., ilgimi çok başka birşey aldı birden., iki müslüman dost., yemin ediyorum sanki tam bin yıl korunmuşlardı., aydınlık gözleri
vardı., bilgili, derin., ve ayrılırken öyle bir sarıldılar ki., aklım durdu bir an., tenim mi bu işkenceyi bana yapıyor., aşk gibi ama bencil gibi hissettim., şimdi bu gibi hissettim., bu çağ bu gibi., çok önceleri., yine sevmek güzeldi., sanırım dostluk aşktan bile kıymetliydi., // dokunma olmasa eksik hissetmem., bu belki sınanmakla ilgili, aşkta herkesin yaşamadığı ama gündelik hayatta kaçınılmazca yaşadığı:
kendine yet., diğer herşeye armağan diye bakmak zorundasın., 
bunu yapmayan kendi yanıyor.,
hayattan alacaklıymış da., hayat başkasına veriyormuş., ona vermiyormuş da.,
ama hep bir başkası ondan daha fazla.,
yenidoğanda bebeler kışın torba tutuyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ula sen yormazsın şimdi kendini., yor/ula.. .).)