20 Şubat 2013 Çarşamba

19+20 // ke

19'unu 20'sine bağlayan gece yunan tanrısı oluyorum; yazılanlara baksana., 
19 aşk, ve 20 ke, insan demek., 
bir yunan tanrısına; 39; ikisi de gerek., 
madem mitoloji, saf sihirli bir hikaye ekleyeyim., bir hikaye daha.,
pazartesi adliyeye giderken sarı şeffaf bir boncuk buldum., ilk defa o renkte buldum.,
işim bitince., boncuklu yola vurdum., yolumda bir tesbihçide o renk tesbih sordum., tam beğenmedim.,
ve apollon tapınağının önünde 6 tane daha buldum., ben apollon., 7 etti.,
bir durak sonra dolmuşa bineceğim kavşağa geldim., ıssız da bir yer., yeni döşenmiş, zemini kumlu bir yer.,
karşıya geçeceğim yerde., yerde tek bir tane daha vardı., giriş gelişme sonuç :)))
bu sefer apollona bir işaret., onları vitaminlere benzettim., sağlığımla ilgilenmem gerek., iki operasyon geçireceğim., moralim yerinde, sağlığım da., mesajı aldım tabi., 3 gün oluyor., adımı attım., bir-iki haftaya prosedür netleşecek., bir atlatsam şunu., buna da kıyak bir amin çekeyim., mümkünse kendimi istiyorum tastamam., amin.
bir de siyah boncuk, 8+1., gülün adını yazdı yine., buna yanaştı usulca kalbim., 
usul usul., biraz üşüten bir kış gibi yanaştı.,
siyah asil bir giz; kendini apollon sanan bu deli; siyah boncuğu da böyle zannediyor.,
kafayı sana takmış, seni nike zannediyor.,
tuhaf olan şu:
bazen böyle şeyler., bazen güzel şeyler.,
uyuşsa., bir., tutuşsa., 
o ateş
o ışık
o menzil
o yörünge
bir
....
....

apollon


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ula sen yormazsın şimdi kendini., yor/ula.. .).)