23 Şubat 2013 Cumartesi

2221 // 146

bir konuda sana inanmıyorum, el-ilaha inanıyorum, bu o kadar tesadüf olamaz, bu kadar mühim bir şeyde iletişimde yanılıyorsam, inatçı olmamın bir esprisi kalmaz., oturup her şey üzerine tekrar düşünmem gerekir., neredeyse çünkü açık vermeyecek şekilde taşlar yerine oturuyor., ben seyretmiyorum ki., ben oyum., ben yapıyorum., ne garip., ama tam şuna benziyor; sufleye; 
ama bu şunu da gösteriyor: el-ilah bana güveniyor., 
hayal dünyası da güzel., sadece bu olsa bile, sanat olsa bile güzel., 
ama ya gerçek, ya hakikat; 
sanırım bunu böyle bir üslûba sahipsem ara ara hatırlatmam gerek; ben dünyadayım; tanrının bir yüzü dünyada; gülün yüzü tanrının yüzü., 
el-ilaha böyle aşık olunuyor., gül önce bir insan yüzüydü., 
o da tanrının yüzüydü.,.,

ke

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ula sen yormazsın şimdi kendini., yor/ula.. .).)