19 Mart 2013 Salı

Ben Allahı Gördüm 23 // ke



Xey 


Nasıl bir şey yazsam sana, on numara mı?
Yoksa 11 numara mı? Üst-insan…
12 havari…
13; mesih, 13. harf “j’, mors alfabesinde “j’, bir çizgi üç nokta; bu 13.
14 “k’.
Meleklere inanmıyorum ben; o zaman “k’ tanrı.
Hayır bitmedi, “ka’: 15.

Zeki olmak gerek, greklerden almak gerek tiyoyu; kronos; zaman; tanrı değildi.

Herkes hep yanılıyor; “en’ “x’, “xey’, “şey’ tanrı diye.
Hayır! Tirandı.

Yazdım belki sana ama matematiğe “x’i Hayyam hediye etti,,, o “şey’ derdi,,, batılının dili xöyle döndü; “xey’, “x’ olarak,,,

“x’,,, “ks’,,,

Uf!

tiran kRONOs,,,

tanrılar; kOZMOs ve kAOs,,,

doğulu şundan mutlu: O Tanrıyı buldu,,,
batılı ise şundan mutsuz olsa g(e)rek: Karayı buldu: Tiranı,,,


(.(.(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ula sen yormazsın şimdi kendini., yor/ula.. .).)