19 Mart 2013 Salı

Nar Olsam Çatlardım // Sinem Sal

yalnızca benim fikrim değildi
zaman zaman başkaları da söylüyor
bir iğne ki bir arının kıçına girdiğinden utanıyor
bir düşünce ki aklına gelse yanakların kızarıyor
yalnızca benim fikrim değildi
başınızdan dökülen yaldız olamaz
başka bir isim altında yoklamış sizi:
toz


bir kapı aralığına da sığar her şey
mesela çocukken, sevişen anne baba
mesela açıldığında yüze vuran yığınla toz
mesela daha erken girilmesi şart olan oda
iki parmağım arasında sıktım inciri
şehvet, bal, kurt
iki parmak arasına da sığar her şey
mesela o çok sevdiğin nikotin
mesela kenevir tarlaları
mesela kalemin
sıktım yüzünü insanın, parça parça:
köz


aklım kendini içimdeki suya bıraktı
oltalar! saldırın!
oltalar! yakalayın!


yalnızca benim fikrim değildi
öpüşmeyi yasaklamak için
boğazlarından kesmek insanları
ve ben dahil kimse bilmiyordu
hayat
tam suratının ortasına indireceğin tokatı
bileğinden kesen balta gibi


eğildim de baktım tadına kendimin:
haz


buoyunlarınhiçbirininadıyalnızlıkolamaz




Sinem Sal / Anekta

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ula sen yormazsın şimdi kendini., yor/ula.. .).)