19 Mart 2013 Salı

Rimbaud'un Ölümü // Soner Dayan




 





Rimbaud’un Ölümü


Denedim !
Hesaba gelmiyordu yıldızlar.

Sonra,
Apansız acısını duydum,
Kopan bir elin.

Ve ne kadar küçük oluşumuzdu belki,
Aklımın tutulmasına sebep.

Uyandım, aradım;
Ölü bedenlerini sakladığım yerleri,
Eski Evcil aşklarımın.

Tek yüzlü bir kadın düşündüm;
Korkunç bir yalnızlık aldı yürüdü.

Tek yüzlü bir adam düşündüm;
O ben değildim...







Ve sonra hani,
Atların koşarken kırda
Birden duruşlarına benzer;
Bakıyordum sessiz, değişik
Karanlıktan pencereme;
Sığınmış karanlığa…

Düşünüp, susup
Kalan elimle bir daha yokladım dünyayı.
Eskitilmiş
Ve ucuz bir halıya benziyordu !


Soner Dayan / Rimbaud'un Ölümü


(Kaos Çocuk Parkı Kolektifi eliyle Fanzin olarak basılmıştır.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ula sen yormazsın şimdi kendini., yor/ula.. .).)