23 Mart 2013 Cumartesi

İki Bir de Birde Beraber // ke

akıl kalbe hizmet etmeli biraz da., bu gönülden kopan bir hizmettir, bir lütuf tanrıdan., verilir mi, alınır mı bilinmez, akar, oluşur kendi ezgisiyle, renkleriyle., bir nesnede, bir öznede bir renk görmek/göstermek bile insanın dünyasında bir hizmettir., mümkünse bu olsun dedim kendime, akıl kuyusunun dibini ararken, o sonsuz düşüşte, düşerken akıl kattım kalbe, bu düşmek değil ki, uçmak., 
sözüm söz., .).)
aklına takla attıran çıkabilir, bu sözümü unutma elmayla tanrılık aşıran., ve ataları yad et saygıyla; akıl akıldan üstündür.,
zira kalbine koyduğunda elini, düşün en akıllı ve gerçek temaslardan biri bu, 

ama unut aklı şimdi, o kılavuzdu buldu., bir deli olma diye kulağına akıllı bir küpe taktım ya, kalbin incisini de unutma; hiçbir kalp tartıya gelmez.,

gizemli, ilgi dolu biri dokundu bana feelozofta, bir bütüne dokundu, ayrı olarak düşünmedi ikiyi, bana ikibin kitabenin ruhunu bir nefeslik bir cümle ile üfleyerek dimağıma o sihirli tohumu hediye bıraktı;
iki, insan için bir de birde beraberdi: kalbinle düşün, aklınla hisset.,.,

ke

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ula sen yormazsın şimdi kendini., yor/ula.. .).)