21 Kasım 2012 Çarşamba

41 // ka

Bundan sekiz yıl önce yaşıma göre "bir" olmuş bir adem evladıydım., kendimi yetiştirmiştim., rüşdüme.,

/eleştirel yıkıcı söylemlerden, yeni söylemlere bir aralığı radikal bir süzgeçten okudum., 
radikal derken kastım; 
hem gerçeğin ifşasındaki dürüstlük
hem de ciddiye alınması gereken durumlar için somutluğu da sorgulayan,
entelektüel sol damar.,/

derken 7-8 sene önce aşk fayının üzerinde tetiklenen bir depremle 5 parçaya bölündüm;

1/5+1/5+1/5+1/5+1/5 = 1 etmiyor., 1/5 ediyor.,

şimdi gerçekçi olmaya çalışan bir gözle bakınca kendime yine ilimlerden geçe geçe iki adem evladı oldum; farkettiğim şey şu oldu; bir temel demek ki bu; sorumluluklarım da iki katına çıktı.,

.1

sorumluluktan kaçmak için sorumlulukları olan bir insan değil,
sorumluluktan kaçmamak için sorumlulukları olmayan biriyim., 

.2

sorumluluktan kaçmamak için sorumluluk alan biriyim.,.,

/ / /

.3

ben artık düşemem; bir ya da birden fazla Tanrı beni hep tutacak.,.,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ula sen yormazsın şimdi kendini., yor/ula.. .).)