30 Kasım 2012 Cuma

Hello Absurdo, my old friend. // Sinem Sal


Madem eski arkadaşımsın, artık sevişebiliriz
dedi Absurdo.


ben dedim bakma, dışarıdan bir avize taklidi yapıyorum
sokak lambası belki daha çok, bir tür gel çağrısı
olabilir, yoksa umurumda da değil tüp arabasına takılan çocuklar
tüpün içindeki patlayasıca havaya meraktan değil,
götürsün diye istedikleri yere,
üstelik bedava ve tüm sokak onları izler.
ben çok başarılıyımdır tüp taklidi yapmakta.
Absurdoooooobenim içimde her şey boş bir hava.


ister ateşle gel, ister tüm delici alet edevatla.


Fareli köyün kedisiyim ben, dedi Absurdo


dört kez bağırdık, ben bu dünyaya kendimi sakınmaya gelmedim
dediler, kırk kere söyleyin gerçekleşir.
Dördümüz oturduk ellerimizi koyduk yan yana,
saymayı öğrenmişiz az çok,
ben bu dünyaya kendimi sakınç...
...aya kendimi sakınma...
...bu dünyaya kendim...
...aya gelmedim...
...ağırdık...


Absurdo geldi, dedi sana bir kurtuluş planı çizdim
dua arkadaşlarımı bırakıp hemen Absurdo'yu dinledim
gözlerimi heyecanla diktim gözlerine, dedim nedir?
dedi, kalbinle görmeyi bırak, daha mutlu olursun.


the end yazısı yükseldi ayaklarımdan yukarı
doğruca beni göğe taşıdı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ula sen yormazsın şimdi kendini., yor/ula.. .).)