1 Kasım 2012 Perşembe

Beyaz Heceler // Dostoyevski

“For after all, the best thing one can do when it is raining is let it rain.” 

2 günde 9 beyaz boncuk daha buldum, 14 etti, aklıma beyaz boncuk düşüyor, senle beraber, sonra bb görüyorum plakada, hemen görüyorum; ama bu yasaklı, başımı yere eğiyorum o zaman, boncuk yağıyor., benim dünyamda olabiliyor., kaç tane istiyorsun acaba., kaf dağından anka kuşunun tüyü bu., 

bunu yapan her şeyi yapar., 

sultanları sevenlere böyle sınavlar verilirdi., masallarda., onlar da benim dünyamda olabiliyor., 

ayet ve sureler de.,

gelirken, geceyken hem de., bir sıra numarası vardı; 148., şifrenin açılımı oruç hocayı aramam gerek.,

bak şimdi, boncuk oyununa bak., bu üstat: o 18, a 1., 181., 
kütüphaneden boncuk oyununu aldım., herman hesse., sayfa 181., cümle aramama lüzum yok sanırım;
bir bölüm başlığının adı var, italikle yazılmış: Misyon.,.,.,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ula sen yormazsın şimdi kendini., yor/ula.. .).)