8 Kasım 2012 Perşembe

Hakkımda Hakkında // Kaan Özer




hayata duygularını açmakta zorlanıyorsan eğer, numeroloji hiçbir işe yaramaz. 

"merhaba, ben ucu bucağı olmayan, güvensizliklerine ket vurmak için çabalayan, bunu beceremeyip kendine yenilen donna" demez donna, don ile tanışırken. don da söylemez sevdiklerini bile binlerce kez yaralayabildiğini. önce tanışırlar, sonra oklarını doğrulturlar birbirlerinin göğüslerine ve tanırlar birbirlerini. kim daha iyi yaralanırsa o daha iyi tanır ayakta kalanı.

incinmiş bir notaydım, kapına dayanmıştım. 
adım, soyadımın şehzadesiydi... 
sonrasını tahmin edenlere 
çektiğim en mağrur nah hareketiydi ölümü bu kadar sevişim. 

gözlerinden siyah dinler yaratan dünya sevimsizdi 
ha siktir! 

tüm alışkanlıklar yalandan sancılarla ve orantısız orospularla üzerime üzerime geliyordu. 

gözlerimi açamıyordum, ağlıyordum 
gözlerimi kısıyordum, göremiyordum 
gözlerimi yiyordum, doymuyordum 
gözlerimi bulamıyordum, ağlıyordum 
gözlerimi açıyordum, göremiyordum 
gözlerimi kapatıyordum, göremiyordum 
gözlerimi kırıyordum, özlüyordum 
gözlerimi yürüyordum, anlamıyordum 
gözlerim anlamaya yetmiyordu. 

Yalnızca karanlık ve karanlıkça yalnız çocukluğum alkol komasındaydı. ölü doğmuş bir çocuğa giydirilen şeytanın romantizmi, 
şeytanın ütopik teni, 
şeytanın dna’sı, 
şeytanın soğuk ve mutsuz hali!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ula sen yormazsın şimdi kendini., yor/ula.. .).)