2 Kasım 2012 Cuma

Hayat-i Çapkın / im metafuzz

bu fusioloji gezimizde öğreneceğiz.

başımdaki haleden bahsedeyim., sonuç olarak ve toplam olarak öyle şeyler yaşadım ki., tartım desen inanç değil bilgi; matematik dahil., 
ya ben 15 aydır her hafta süper lotoya bingo diyorum ve bu fecii bir tesadüf., de., niye ben., 
ya niye ben., 
evet.

neyse.

daha önce başlamıştı.,

ızdıraba kul yıllarda.,

acın varsa algıda seçicisin belki de., böyle diyordum., da.,

çiseliyordu o zaman., ızdıraptan azad edildiğim çok şükür bir aşk fazında., biraz yırtıkça bu da mı tesadüf amk. diyorduk., gökyüzünün ağzı bozuktu., gökyüzü homurdanması kadar ama., prensesse kibardı biraz., bu da mı gol değil diyordu., bir dağ bir okyanusa kavuştu., kendisi yazmıştı adını., bunu gördü., bunu unuttu.,

acımı alan başka bir acı bıraktı bana., dakika birde attı golü., goldü., bünyem bağırıyordu., o ara acı çapkınıydım., terkedilme acısı değildi., hissettiğin bir bedenin alacağı acıydı., bir kaç pervanenin uçtuğu bir bahardı., ondan sihirle azad edildim., sadece işittiğim bir sesle., bir gülüşle.,

ama fırtına pek dinmedi hayatımda., ateşken., bu pişiren., bu yakan.,

metafizik dilim zenginleşti., kendimce; zenginlik lütuf edildi bana., bundan sonra bunu insana çeksem., algıda seçicilik desem., bu şık olur., 
seçici algı., algıyı geliştirmek için muhteşem bir egzersiz., 
bu insan oltası., 
sihirle yazsaydım algıyı derinleştirmek derdim., 
das metafuzz.,.,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ula sen yormazsın şimdi kendini., yor/ula.. .).)